tre man i soffan 02.30

det här med att lägga sig tidigt är nog inte min grej har jag konstaterat.
ikväll har vi haft fint besök vilket bestod av morfar, lotta, moster, tobias och gammelfarmor, det blev god mat och två roliga lekar där alla var involverade. ångrar att jag inte spelade in lite för det var verkligen helt kaos här och morfar var så totalt borta i huvudet att alla bara bad honom att hålla tyst (vilket för honom är en omöjlig bedrift)
efter mycket om och men har nu gästerna försvunnit för denna gången.

imorgon ska jag upp tidigt och gå på möte.
ska kolla ut kläder till mina grupper i gymnastik, och sedan ska vi också sy det som behöver sys till uppvisningen, och inte nog med det, vid fem ska jag också träna de små filurerna.
därefter ska jag förhoppningsvis få umgås lite med frida och josefin.
hej på er.

om snöret inte håller, utan går av, då är det bara att försöka med ett annat snöre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0