VI DRAR TILL MALMÖ

..... vi drar till malmööööööööö
det var precis vad jag, frida och josefin gjorde idag efter att vi slutat skolan

vår extremt duktiga kompis louise har som sagt flyttat ner dit till en liten etta alldeles ensam, pga skola. den var väldigt mysigt men dock väääldigt liten.
vi kollade på film och jag passade även på att ta en tupplur, sedan bestod dagen mest av mat, inget mig emot.

nu ska resterande tiden av kvällen ägnas åt min redovisning om eskimåer jag ska ha imorgon, kan ju inte annat än bli roligt ... hoppas på det bästa



imorgon ska jag och elise förövrigt träna en grupp i gymnastik för första gången (vi kan faktiskT, vi har gått på gymnastik i ca 8 år) i looking forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0