schoolgirl

sitter på samhällskunskapen och lyssnar med ett halvt öra, för med resten av kroppen sover jag, bokstavligt talat!
jag kunde inte hålla ögonen öppna nyss när vi kollade på en film om ... massmedia


klassen är inte mycket bättre.

idag har förövrigt varit en helt värdelösdag (!)
stressade sönder imorse och upptäckte sedan att jag började få världens skoskav.
ett besök hos skolsköterskan blev det första jag gjorde idag alltså, det fungerade dock inte med plåster så jag fick komma dit TRE gånger och byta upp mig till bättre grejer. och det hjälper ändå inte

inte nog med att jag har varit hos skolsköterskan tre gången med mina fötter, jag blev dessutom stucken av en geting igår och när jag vaknade imorse var min arm (runt om bettet) helt uppsvullen, varm och röd.
FYRA GÅNGER!

hoppas innerligt dagen fortsätter åtminstone lite bättre.
det tror jag nog, i och med att nicole kommer ner från växjö och hon, jag och hanna ska övernatta tillsammans.
dessutom ska jag och hanna på handbollsmatch och kolla på vårt favvislag, bjärnums hk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0