samhällskunskap 13.40

önskevecka i skolan denna vecka, det gillas skarpt eftersom maten verkligen får ett uppsving!
klassen har just nu samhällskunskap och jag och hanna ska snart ha vår lilla redovisning om misshandel.
sedan är denna dagen slut, tummen upp.



ska kila iväg till bussen och sedan ska jag unna mig någon timmes sömn. Det blev nämligen rätt sent igår eftersom jag inte kunde slita mig från allt jag "var tvungen" att göra.
därför har jag knappt kunnat hålla ögonen öppna idag.
efter min lilla powernap beger jag mig till den lilla hålan farstorp för gymnastikträning.

såhär hade jag iallafall hoppats att min eftermiddag skulle se ut, men jag skulle kunna tänka mig att jag istället gör en hel del andra ointressanta saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0