1:a advent 17.55

övertalade min oappa att baka lussekatter tidigare idag. mys!
de blev fantastiskt goda och just nu sitter jag och tuggar på en medans min lillasyster läser sin läseläxa för mig.
snart ska jag stänga datorn och sätta mig med tyska, perfekt avslut på en bra helg som denna ...



i fredags var jag först och solade med hanna och josefin för att sedan övningsköra upp till vittsjö där det blev idol med frida och henke. Därefter blev det övernattning hos hanna med josefin.
På lördagsorgonn vaknde vi upp lagom trötta och sedan stod jag i kiosken med josefin. På kvällen blev det matlagning med hanna, josefin & frida. saknat er.

back to homework ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0