söndag - efter en riktig myshelg

tjenahej, jag känner mig för en gångs skull riktigt utvilad, vilket kan bero på mina långa sovmorgnar denna helgen...
jag har dessutom inte varit ute på partaj någon gång under helgen, vilket inte har satt sina spår.
det är bra att jag är pigg eftersom jag har en väldigt jobbig skolvecka framför mig.

i helgen har jag umgåtts med mina små gullegrisar.
vi har bland annat sett män som hatar kvinnor, vilket är en väldigt bra film!
idag har jag varit ute på en lång-runda med josefin och frida, skönt väder.

kvällen har tillbringats med mitt tyskaarbete - vi klickar inte riktigt - men nu är jag klar med 2/3 av det åtminstone.
jag ska snart sätta igång igen, men man måste unna sig lite pauser.
nästa paus blir klockan halv nio, lagom till parlamentet! ♥


~ arbetsplats ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0