¤ once in a week

jag prioriterar andra saker i mitt liv för tillfället, och därför blir det inte så gott om inlägg.
mitt liv är underbart, allt leker, inga beskymmer, fullt upp, tack!
jag undrar hur länge jag kommer få känna såhär?
skitsamma.

helgen har varit hur bra som hellst.
valborg i torsdags spenderades i Vä med mycket nytt folk, sedan sov jag, frida och josefin hos amanda.
i fredags kom josefin hit på en myskväll, det hela slutade med att vi somnade i min säng.
igår var jag och hanna i vittsjö. helt okej, och massa trevligt folk!

idag mös jag, hanna och josefin till det med godis och film. kärlek 3000 (den var riktigt konstig)
och vilket underbart härligt vårväder helgen har givit oss!

jag tar mig igenom veckan hur lätt som hellst när jag har roliga helgen att se fram emot.

VÅR











när våren kommer, kommer också vårkänslorna, dem gör att man bli lite knasig.
knasboll på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0