¤ it's where we are

om skägg vore ett tecken på visdom, skulle en get vara professor
np i matte kändes sådär, det lär jag se snart.
skönt är det åtminstone att ha alla np i matte avklarade

igårkväll var jag och familjen och kollade på fritids "talang 2009" där min syster uppträdde med några kompisar.
söttsött.

idag är det onsdag vilket i vanliga fall inte brukar betyda något speciellt, och eftersom idag är en helt vanlig onsdag kommer inget speciellt ske.
känns skönt!

eftersom vi inte har några läxor till imorgon tänkte jag börja skriva på mitt tyskaarbet.
men glömsk som man är glömde jag det i skolan. tar kanske det imorgon eller någon annan dag istället.
kvällen kommer istället ägnas åt massa slappa saker, typ kolla tv och soooooooooova!


-syskonkärlek-

nu ska jag gå upp och skala potais, yeeeaay.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0