where did you go?

urk vad jag har mått illa dessa dagar. det håller dock på att lägga sig nu så snart är jag fit for fight igen.

inatt kunde jag inte somna och det resulterade i att jag var riktigt trött imorse.
men jag visste att jag verkligen var tvungen att hoppa in i duschen så det var
bara att stiga upp och stå ut med denna kyliga måndagsmorgon.
jag hade gärnat hoppat på trenden att försova sig förbi mentorstiden!

skoldagen gick ganska snabbt, och jag klarade tyskaredovisningen med endast ett par små tabbar.
 vi är duktiga flickor!
på matematiken fick vi ut våra iup. tjuvkikade på mitt och jag tycker det ser lovande ut.
jag hade dock fått roberts iup i engelska och det gjorde mig lite förvånad till en början.

eftermiddagen hade jag tänkt ägna åt läxor.
har tänkt jobba undan en del saker som ligger och skaver inne i mitt huvud.
(igår när jag skulle sova fick jag panikångest över att vi har så mycket framöver)
hoppas bara jag tar tag i mig själv och sliter mig från datorn.


jag saknar sommaren!

// amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0