what's the big idea?

imorse hade vi en vääldigt behaglig sovmorgon på ungefär 1,5 timmar.
jag älskar verkligen att sova har jag kommit fram till!
när jag låg i sängen imorse kände jag verkligen för att gå upp för en gång skull.

skoldagen bestod endast av 4 lektioner:

* tyska - glosförhör
*matematik - muntliga nationella prov, jag tror det gick bra
* engelska - prat
* biologi - usch .... har jag nämnt hur mycket jag hatar våra biologilektioner?

efter denna, inte alls ansträngande skoldagen, begav jag mig hem.
det var länge sedan jag gjorde det en fredag!
jag hade lovat mamma att passa angelica och det hade jag inte ett dugg emot eftersom jag ändå inte hade något annat för mig.
nu ska jag gå upp och tillaga lax med klyftpotatis. hoppas det smakar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0