¤ var ligger landet där man böjer bananerna?

måndagsmorgnar säger jag bara!
det märks verkligen att man har ställt fram klockan .

måndagar är, som tur, aldrig jobbiga.
dessutom behövde jag gå tidigare idag för jag skulle in på astmaundersökning ~inga kommentarer~
efter astmakontrollen släppte mamma av mig hos josefin efter som vi bestämt träff.
hanna var också där (y)
vi ägnade ett x-antal timmar med att ligga i soffan och kolla på diverse program.
vi åt även flingor och passade på att ta en tupplur, det säger ju allt.

sedan gick jag hem för att äta en god portion pasta med pastasås.
därefter har jag fortsatt på den stilen vi tre byggde upp tidigare, alltså tagit det väldigt lugnt.
det hade jag tänkt fortsätta med, så .... hej! ♥



http://www.youtube.com/watch?v=4_dUmZUboZY
man kan ju inte annat än sjunga med

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ni ledigt idag el? ;s haha,<3

2009-03-30 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0