torsdag 16.45

i skolan hände inget som jag tycker är riktigt nämnvärt.
de långa "transprotsträckorna" från lektionerna är dock rätt irriterande för tillfället eftersom det var riktigt kallt ute idag, men annars tycker jag vädret var underbart idag, soligt och klarblå himel.

när jag kom hem satte jag mig för att rätta de nationella prov jag har gjort på test, jag låg på ett vg utan att ha räknat in vissa uppgifter som jag inte hann med på lektionerna. vg:et gör att jag på något sätt känner mig mer lugn för imorgon, jag ska göra mitt bästa och mer kan ingen begära. som claes brukar säga.

nu ska jag läsa igenom biologin och förhoppningsvis bli en del klokare, vi hörs, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0