The ends not near, it's here

usch, jag är så trött på alla dessa läxor som bara svämmar över en.
dem tar aldrig slut
nu har jag åtminstone läst igenom biologin en gång, nu måste jag nu bara göra det en sisådär 1000 gånger till för att lära mig det.
nej, men jag ska nog läsa det nån gång till, sen får det vara nog, jag vill inte slita ut mig helt.

jag och josefin funderade över en väldigt hemsk sak igårkväll/natt ....
vi älskar att sova så mycket att vi hade kunnat "tänka" oss att ta självmord, bara för att sova är vår passion.
sedan kom vi på att vi var dumma och la ner den tanken, men ändå? den var i våra hjärnor för ett ögonblick.
i mina lyckliga stunder är jag alldeles för lycklig för att avsluta mitt liv, jag har så mycket kvar som jag vill göra. ja, jag ska leva länge till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0