studiedag

igårnatt fick jag och josefin värsta rycket!
vid halv 4 stod hon ute på min altan och knackade för att få komma in på mitt rum.
vi kom nämligen på tanken att hon skulle sova här, och gud vad roligt det blev!
vi gillar verkligen att vara spontana och man måste ju faktiskt ta vara på studiedagar.
vi vaknade imorse och gjorde en mycket god frukost, annars har studiedagen inte ägnats åt något allt för vettigt.
men vi har haft det trevligt ändå!

utvecklingssamtalet ikväll gick enormt bra och jag känner verkligen att jag fick ut mig allt som jag ville säga.
klagomål hade jag allt! claes lovade att ta ett snack med personerna i fråga och jag känner att det är bra!

när jag kom hem unnade jag duktiga mig med en sockerkaka.
mums!
jag har velat baka hela dagen men josefin stoppade mig så jag fick göra det ikväll istället.
resterande del av kvällen ska jag ägna åt mig själv och datorn. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0