rock this party

gårkvällen blev, som förväntat, hur bra som helst.
vi kollade på melodifestivalen, och vi kom fram till att bidragen var bättre än förra veckans bidrag
jag och hanna var verkligen på topp humör och dansade runt vårt bord och flamsade helt allmänt.
josefin var lite mer lugn av sig och satt vid datorn, då och då kollade hon åt vårt håll och små fnissade åt våran dans.

när josefin begav sig hem, vid 2 (?), så satte jag och hanna på bert, vi orkade däremot inte kolla mer än på ett avsnitt utan fick sedan stänga av det. men mums vad roligt och töntigt det är!

när vi vaknade imorse bestämde vi oss för att fortsätta med bert - tittandet.
hanna gick sedan hem och jag åt en frukost, samtidigt som jag på sms bestämde vad dagen skulle spenderas med.

vi 4 ska vi ta bussen till hässleholm för att se när a-laget förhoppningsvis slår hässleholm (pappa är dock lite tveksam till det)
förhoppningsvis kan vi få skjuts hem igen, men om inte, får vi ta bussen 19.47 och då bloggar jag efter det.
pusshaaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0