our last summer, i still se it all

jag satt inte hemma ikväll, för lite innan åtta ringde josefin och sa att jg skulle snbba mig ner till ica så vi kunde hyra film och köpa godis.
jag ställde givetvis upp på det förslaget och kom precis i rättan tid innan ica stängde.
vi hyrde "låt den rätte komma in" som var en väldigt knepig film enligt mig.
jag kom fram till att den åtminstone är värd att se om inte mer än så.
äkta kärlek var det verkligen, så gullig men ändå så hemsk

jag och josefin tog oss sedan hem den långa vägen från hanna
vi provade på en del sätt för att se vilket som gick smidigast men kom fram till att gå var det bästa sättet
sedan nämnde josefin att hon längtade tills hon fick sin bärbara dator så man kunde ligga i sängen med datorn.
jag blev så inspirerad så här ligger jag nu och har det väldigt mysigt må jag säga.
snart ska jag nog blunda lite, nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0