onsdag 22.04

imorse samlades alla 93:or i Sverige för att göra nationella provet c i Engelska.
det innefattade att skriva en uppsts.
jag tror det gick sädär för mig, som jag har trott om alla andra också.

jag och elise hade även vår lektion för 6:orna idag. Vi lärde ut box och jag måste säga att 6:orna var väldigt entutiastiska
det gick bra

efter skolan följde jag och josefin med hanna hem. Där kan jag inte påstå att vi gjorde allt för mycket. Vi var alldeles för trötta för att ta tag i saker.
sedan cyklade jag hem och övade lite på min muntliga bokredvisning jag ska hålla imorgon. Somnade sedan på sängen tills mamma kom in och väkte mig.
nu ska jag snart krypa ner i min varma säng igen. längtar tills jag ligger där! nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0