onsdag 17.41

hallu, idag är det onsdag och det innebär tråkiga lektioner i skolan.
trots detta gick skoldagen förvånatsvärt fort, och det är ju alltid bra.
för tillfället har vi mest massa inlämningsuppgifter som vi jobbar med, så det är mycket självständigt arbete.
vi fick förresten reda på grupperna till muntlig i engelska, jag, elise och lasse. det känns bra

efter skolan skyndade jag mig lite extra hem eftersom jag var tvungen att städa mitt rum innan klockan 4.
Då kom det en vän till familjen hit och hjälpte mig med min boxer som inte funkat på ett tag.
jag ville inte behöva skämmas för dammet bakom tv'n
nu är det fixat och jag längtar nästan redan till ikväll då jag ska prova att ligga i sängen och kolla på tv.

annars? ...... nej, inget för tillfället, återkommer om det händer något intressant -läxor väntar-  puss ♥


idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0