nej!

inte snö igen!
jag får faktiskt panik, vädret gör mig så deppig.

mamma förhörde mig nyss på biologin och det käns som jag kan det tillräckligt bra. så nu lägger jag det på hyllan för ikväll.
istället ska jag kolla på lyxfällan vilket jag tycker kan passa mig nu eftersom min ekonomi ligger lite back.
men efter dagens samtal verkar det åtminstone som att pengar inte kommer bli något problem till sommaren eftersom jag antagligen har fått ett sommarjobb till.
för mig gör det inte så mycket att jag kommer få jobba lite mer eftersom jag verkligen vill ha pengar.
isåfall blir det nog så att jag kommer jobba i växlen på transportsektionen, jag hoppas det blir så, och chansen är stor!
perfekt amanda!
 
kvällen har varit riktigt lycklig! många glada händelser! jag kommer somna riktigt bra, men dock vakna mindre bra eftersom jag inte gillar hör & läsförståelse. lycka till imorgon alla 93:or ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0