my life is brilliant

jag tänker inte ha något jäkla ölglas på min rygg! patetiskt, ni har ju inte ens smakat alcohol!
nejnejnej, klasströjorna är ett stort problem för tillfället.

efter skolan sa josefin lite fräckt att hon tänkte hänga med mig hem ... vem säger nej till ett sånt erbjudande?!
vi började med att dricka vatten, vilket jag suttit och varit sugen på hela vår tyskalektion.
vi var även duktiga och gjorde våra läxor, pluggisar på oss.
resterande del av eftermiddagen övade vi lite till estetiskan, och båda av oss blev nog lika förvånade över hur bra det trots allt gick!

josefin gick hem när maten var klar.
jag skulle fräcka till mig lite vid matbordet och det slutade att jag spillde mjölk över mig. familjen gapskrattade!
den ända sanna glädje är skadeglädje


(den reglen gäller inte för mina vänner och mig, vi kommer leva länge tjejer)
härlig bild!

efter det lilla missödet gick jag ut med mira, en mysig kvällsrunda är aldrig fel. samla ihop tankarna!
nu kikar jag lite på "halv åtta hos mig" (josefins favoritprogram)
annars är det inget superbra på tv ikväll, så det blir nog lite läsande i "män som hatar kvinnor".
puuuuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0