everyone just walk away

jag som trodde vårvädret var påväg blev ordentligt överraskad när det plötsligt kommer en kort hagelskur.
vår ... vi väntar på dig.

dagen började fruktansvärt dålig med mer än en timmes försovning. när jag skrev om försovning igår gud, då menade jag endast på måndagar och torsdagar, att du aldrig förstår mig!
jag hade glömt ställa klockan och ignorerat mammas röst när hon sa att det var dags att gå upp, sånt som händer.
jag gick till skolan med svulna ögon och en väska mindre än vad jag borde.

dagen har annars varit helt normal?
vi hade ett tyskaprov på grammtik och det känns förövrigt som det gick åt pipsvängen, men så har jag ju sagt innan och det har trotsallt gått bra då.
vi övade även på hörförståelsen till nationella i engelska, som vi ska ha på fredag, som jag personligen tycker verkar ganska krånglig, sen är jag inget snille på engelska heller.
estetiskan kändes sådär.

hade följde med josefin hem, asusal, kör hårt tjejen!
när jag steg innanför dörren möttes jag av farmor maria (alltså min gammelfarmor)
jag var snäll och ställde upp på ett litet samtal, det skadar ju faktiskt inte att vara social.
ikväll ska jag försöka var lite duktig och plugga biologi. suck, önska mig lycka till.
kram ♥


snyggt där josefin ;)

think before you speak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0