måndag - nilla

skolan idag var otroligt slapp, som måndagar alltid är!
slöjden fortsätter gå väldigt bra, och jag får berömm, rättaresagt ... för tillfället går hela skolan bra för mig. Men jag antar att det bara är en period jag har kommit in i.

efter skolan kom Nilla med det toppenbra förslaget att jag skulle hänga med henne hem, det var verkligen länge sen!
och det lyste verkligen upp min dag!
vi har stora planer för oss, riktigt stora, och om de blir av kommer det bli super!

jag kom precis hem och magen kurrar verkligen efter mat, så snart ska jag gå upp och käka kotlett,.
annars kommer nog kvällen spenderas med glosor framför mig, eftersom jag upptäckte att dem var ganska svåra.


fan dig!
jag blir så frustrerad så jag inte vet var jag ska ta vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0