jag är stolt över mig själv

just det!
idag har jag gjort ett stort framsteg, eller nej, men jag stod på mig.
rösten i mitt huvud lyckades övertala min kropp till att stanna hemma från allt roligt.
jag är nöjd med mitt beslut.

när jag ätit en god middag och kollat på robinson ikväll tog jag min sletna kropp och drog hem till josefin.
kanske inte allt för munter satt jag där och gjorde tjejerna sällskap medans dem väntade.
mitt huvud var delat i 30-70 och jag visste inte vad jag ville.
men när tjejerna sedan skulle gå kände jag bara att detta inte var min kväll och därför cyklade jag hem igen.

alltså nobbade jag en fest, jag är förbryllad över mig själv, stolt och glad.
imorgon väntar nya äventyr!

förresten var detta ett bra val eftersom vi förlorar en timme inatt och därför forlorar en timmes sömn.
jisses, vilket smart val.

hoppas ni andra får roligt på festen iallafall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0