i've been down

idag hade vår klass en kort sovmorgon på 20 minuter.
jag kom på det när jag låg i sängen och väckarklockan precis ringt, gissa om jag blev glad?

jag mötte josefin och sedan cyklade vi till skolan där svenskalektion väntade.
vi kollade på film och fick reda på nationella i svenska.

uppsats - vg +
muntligt - mvg
hör & läsförståelse - vg +

---------------------------------
vg+

jag är nöjd!

idag hade jag även min muntliga bokrecension. jag tror det gick bra!
efter skolan knallade jag hem och åt en fralla med ost.
ni som är intreserade av det där kan ju ta och skriva upp det.

nu ska jag plugga tyskaglosor och skriva på mitt egyptenarbete. oj vilken kväll jag har att se fram emot....
jag återkommer om jag fortfarande lever ♥

förresten, jag blev inspirerad av "rent hus" igår och städade mitt rum.
resultatet blev bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0