if I could turn back time

idag är det tisdag vilket betyder slapp skoldag.
jag gillar det, fick dessutom höra ett alldeles utmärkt föredrag om oss ungdomar och skolan, man kan ju inte bli annat en påverkad.
annars? jaa .... tur att man har sjukt bra vänner, ni betyder allt!

efter skolan tog jag och nilla bussen till hässleholm för att fixa en del saker, och resultatet blev vi riktigt nöjda med.
det ska bli roligt imorgon, iii längtar nästan trots att skoldagen är pest och pina.
nu ska jag öva på några ord innan house börjar.
sedan ska jag nog skriva lite på mitt föredrag, inspirerad av andra.
puss ♥


nilla och frida

Kommentarer
Postat av: hanna

och det föredraget höll jag!

tack älskade amanda <3

2009-03-17 @ 22:49:26
URL: http://hannapetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0