honey honey

jag älskar mina och fridas spontana dagar, dem blir alltid bäst!
igårkväll stack jag ner till ica och handlade massa godis och hyrde film.
sedan tog jag bussen till frida, och vi ägnade en liten stund till att flamsa oss med allt och alla.
vid halv 11 bestämde vi oss för att dra ut till byn.
och oj, vad roligt man kan ha när man inte vet vart man ska.
vi mötte åtminstone ett mycket trevligt gäng som insisterade på att vi skulle hänga på dem.
jag och frida kollade på varandra och insåg att vi ändå inte hade något annat för oss.
vi följde därför med till en fest och var där en stund tills vi tröttnade och gick ut på byn istället.
där tillbringade vi kvällen en stund eftersom där också var trevligt folk.
efter ett farväl gick vi hem och bestämde oss för att sätta igång filmen.
klockan var rätt mycket då och  filmen var inte den mest spännande så jag somnade lite sött i soffan.
vi stängde sedan av filmen och började bädda, sedan sov vi en skön, lååååång, natts sömn!

gud frida, roligare kunde det nog inte blivit, vi får ta och hälsa på vår nya kompis i ankdammen en annan gång med!
fler sånna här kvällar.


kolla vilken härlig bild jag hittade, jag ser dock mongolid ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0