hello sunshine

solskenet håller sig kvar och man känner våren i luften!
idag har varit en bra dag, fick bland annat tillbaka mitt biologiprov och det visade sig att jag fått mvg på det. jag vill få mvg i biologi!

efter skolan plockade mamma upp mig för en sväng till hässleholm.
vi gick lite i affärer och mötte sedan upp familjen larsson (- stefan) för att ta en fika.
blåbärsmuffins, mums!

jag fick med mig en concealer hem som josefin påminde mig om var slut.
den kommer nog användas flitigt som på gamla goda tider.

när jag kom innanför dörren plockade jag ut mira för en skogsrunda i solen.
brillorna fick hänga med!



ikväll ska tre familjen till önnarp för att umgås lite.
det ser jag framemot!
vi hörs bloggen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0