helgen

jag har inte haft någon tid att blogga under helgen, så nu kommer en kort sammanfattning

fredag: jag, hanna och josefin tog buss och tåg tillsammans med patricia, som senare lämnade oss, till kristiandstad. Där såg vi på bio, och denna gången fick det bli bröllopsduellen, som enligt mig var bra men väldigt förutsägbar.
På väg hem träffade vi 3 väldigt desperata göteborgare som vi lyckades skacka av oss. Sedan gick vi hem till Pontus där Robin också befann sig. vi stannade en stund och sedan gick jag hem och sov.

lördag: jag hade en riktigt stressig dag, följde med mamma in till hässleholm en stund på morgonen. Sedan gick jag och töserna ner och inhandlade mat för kvällen. Vid 6 var några från gänget hos pontus och åt en godomlig middag, tacos. sedan strömmade folket in en efter en. Jag hade en riktigt trevlig kväll iaf, och jag tror nog det var andra som tyckte det med.

söndag: jag och frida vaknade upp trötta och lite illamående. Vi åt och kollade på bert, sedan åkte frida hem. Resten av dagen har jag ungefär bara sovit bort, vilket jag verkligen behövde. ikväll har jag kollat på reprisen av melodifestivalen och gjort en kort besök hos josefin. nu ska jag lägga mig i soffan igen. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0