hejdå februari, hej mars!

nu kommer våren snart, det känner jag på mig!
snön har smällt bort och solen skiner fram bland molnen.

matchen ikväll gick inget vidare, det var ett riktigt bottenfall som min pappa sa.
jag har redan glömt med hur mycket hässleholm vann.
jag, hanna och josefin lyckades klämma in oss i bilar på vägen hem så vi tjänade nån timme där.
kvällen kommer spenderas framför tv'n där beck visas, hoppas jag orkar hålla mig vaken hela filmen igenom bara.
och just det (i), det är ju säsongspremiär för parlamentet, och det ska jag se till att inte heller missa...

nu ska jag gå upp och käka majskolvar och tänka att jag är med i musse pigg.
gokväll mina vänner ♥

förresten, hanna sa till mig att från idag är det 100 dagar till sommarlovet, låter det inte härligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0