grattis frida

hipp hipp hurra idag är det fridas födelsedag!
ohyeahs baby, ett steg närmare pensionen.
you're in my heart



dagen började inte alls bra, och som de flesta kanske märkte kom jag till skolan ganska sur.
jag piggnade dock till mig och dagen slutade helt okej.
på so'n hade vi pennkrig, jag i ett lag och elise, lasse och joel i ett. ni förstår nog hur det gick.

jag cyklade hem glad över livet och över det fina vädret.
det jag skrev om för ett tag sedan " att ta en dag i taget" har jag verkligen lyckats med.
jag oroar mig inte över något längre.
jag bestämde åtminstone mig för att ta en vårrunda med mira.
och vilket härligt väder vi har alltså!
tog en massa bilder och jag väljer kanske ut ett fåtal att lägga in lite senare.

nu ska jag fortsätta skriva om mitt arbete om egypten. sedan ser jag fram emot en lugn kväll som slutar tidigt! ♥

kan ni inte lämna detta nu? gå vidare, som vi gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0