fever, fever leave my heart alone

imorse när jag skulle gå upp kände jag mig riktigt sjuk.
jag ville verkligen bara ligga kvar i sängen hela dagen!
det är vid sådana tillfällen jag önskar att jag hade gått och lagt mig mycket tidigare kvällen innan.
jag gick åtminstone upp en halvtimme senare och fick en chock när jag såg mig i speglen.
mitt öga var helt uppsvullet och jag såg ut som sju svåra år.
jag hade inte orken att göra något åt mitt utseende utan gick till skolan som det var.

skoldagen rullade på som vanligt och vid halv 4 var jag helt slutkör, så huttrande cyklade jag hem i det kalla vädret.
deppigt med ny snö!
tog tag i läxor direkt och här sitter jag fortfarnade med böckerna i högsta hugg.
ska bli skönt när denna veckan är över, jag längtar!
hej sålänge ♥


sommar var blir du av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0