fest & myskväll

igår efter en jobbig skoldag begav sig jag, hanna och joel till hannass place där vi bakade en  enormt god sockerkaka och tog det lugnt.
vid 5 stack jag hem för att göra mig färdig inför kvällens händelser.
något senare än vi hade bestämt åkte jag, hanna och josefin upp till frida där några andra trevliga filurer fanns.
där var vi ett tag tills vi tog bussen till hässleholm och begav oss till björket, en mycket trevlig dag må jag säga!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idag vaknade jag upp väldigt sent och sedan tog jag tag i mig själv och gjorde en massa tråkiga saker, dock nödvändiga, som att städa mitt rum.
några kompisar till mina föräldrar kom sedan på middag.
mamma skjutsade upp mig till vittsjö vid halv 8 och jag visste inte då att kvällen skulle bli enormt rolig.
den spenderades hos lousie med, frida, nilla, jesper, oscar, andreas & olof.

vi kollade på finalen i melodifestivalen och jag måste säga att stämningen var på topp.
när marlena vann skrek alla ut, jaaaa!!
jesper fick andningssvårigheter av lycka, och blev lite tårögd till och med, och efteråt erkände han sedan att han var rätt stolt eftersom han hade trott på marlena hela tiden.

eftersom tempraturen var hög efter finalen enades vi om att gå ut en sväng, först "hoppade" vi lite i "höet", och sedan övertalade vi dem lite mindra vågliga att vi skulle gå ner till sjön.
oscar passade på att göra ett litet fult trick på nilla, fy på dig.
efter den lilla kvällpromenaden spelade vi pictionary, och det goda humöret fortsatte.
det blev några riktiga fajter där ett par gånger och jag tror inte det var många som inte kunde hålla sig från skratt!

- erhm, en tår?
- nej, en kamera!

bättre lycka nästa gång era förlorare!
det här måste göras om



som sagt, det blev några riktiga fajter

ursäkta dåliga bilder, men jag hade inte med mig kameran

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket trevligt kväll :D <33

2009-03-15 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0