det blev inte som vi tänkt oss

det blev mycket bättre!
igår blev ännu en sån där spontan kväll och jag tror att det är då våra kvällar blir som roligast, när dem inte riktigt är planerade.
vid 8 fick jag ett sms:
hos pontus, halv 9
det var bara att ta sitt pick och pack och möta upp josefin & hanna.
efter en ganska seg början blev festen (för ja, det blev en fest) en riktig höjdare.
dock tycker kanske inte alla så nu i efterhand .... haha!

festens höjdare :



gud som jag skrattade! ungefär som pålle på denna bilden.

vid ca halv tre var alla rätt slut och då slaggade alla på golvet


efter ett x antal kramar och farväl hade jag, josefin och robin följe hem och sen kröp jag till kojs.
josefin väckte mig dock ca 5 på natten med ett litet vackert sms.
härlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0