dålig uppdatering

anledningen till att jag inte lagt upp så många inlägg beror på att vår familjs (och andra familjers) bredband och telefoni har slutat fungera. men nu fungrar det igen!
skönt det!

jag har gjort en massa saker dessa dagar, umgåtts med josefin & frida, varit på handboll, och köpt biljetter till siesta.
angående biljetterna känns det superbra och jag känner på mig att det kommer bli hur roligt som helst, dessutom kommer många bra band dit.

idag har det varit skola som vanligt, och jag vill inte påstå att det har hänt något speciellt.
när jag kom hem gjorde jag min gammelfarmor en del tjänster och hon kunde inte sluta påentera hur duktig jag var. därför fick jag lite pengar av henne för mitt jobb.
kvällen kommer även bestå av lite fysik eftersom vi har prov imorgon, dock kan jag redan det ganksa bra, så jag ska inte behöva lägga ner alltför mycket tid på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0