trötter

det tar hårt att ligga på topp!
senaste tiden var varit helt otrolig och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra om allt
tyvärr inser jag att det är omöjligt och att man måste gå vidare.

vi slutade ju skolan förra onsdagen och det var både skönt och ledsamt.
bra betyg hade jag åtminstone vilket glädjer mig.

igår kom jag och tjejerna hem från vår camping tripp, och den var trevlig
nu ska jag förmodligen ha några slappdagar till på fredag.
då är det midsommar men för tillfället vet jag inte vad jag ska ta mig till .... besviken, ledsen, sur, arg
i blame my self this time


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Hej!



Är du intresserad av ett länkbyte med en HDR-insprirerad fotoblogg utanför Helsingborg?



Mvh Peter

2009-07-09 @ 11:40:44
URL: http://stilbild.nu/fotograf
Postat av: HDR-fotografen

Sv: Vad bra! Du är tillagd nu!

Mvh Peter

2009-07-14 @ 19:44:52
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0