ibland knakar det till

jag sitter just nu hemma och tänker på allt och ingenting.
ni vet hur det lät kan bli då? att man blir djup och stör sig på allt och alla
just nu tänkte jag på ett otroligt bra "ordspråk" som är så sant som att jag heter amanda.

- gör vad du kan, av vad du har, där du är

hur bra är inte denna mening, och hur månag tankar väcker den inte?
åååh, detta ska bli mitt nya motto.

jaa, under tiden som jag sitter här och ugglar ska jag passa på att kolla på madicken och äta en bulle.
take care /

Kommentarer
Postat av: JOANNA

jag har tyvär ingen veckans blogg just nu, den kommer upp senare haha. kram

2009-07-24 @ 13:57:10
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0