FRÖKEN FRÄKEN

nu är snart min "fria" vecka slut och jag ska börja jobba igen ...
imorgon ska jag på möte och bestämma arbetstider och sådant, men sedan ska jag spendera en hel helg i hannas stuga med de bästa!
det ser vi fram emot (y)

förresten, igår var jag och josefin i kristianstad och kilade runt bland affärer.
när vi sitter och tar en paus på burger king får vi oss ett gott skratt när en nunna kommer in med en hamburgare.
nunnor gillar tydligen också hamburgare...
jag fick åtminstone med mig ett par skor och nya snuddar hem, det behövdes!


(vad underhåller man sig med när vänner snackar i telefon? fula egobilder är grejen!)

idag har jag och alexandra haft stora bull-baket (vilket vi förövrigt aldrig haft förut)
några timmars arbete resulterade i över 80 stycken bullar. nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara du som håller din blogg vid liv? Det verkar i alla fall som Josefin o Hanna har lagt sina bloggar på is... :P

2009-08-02 @ 12:03:32
Postat av: HDR-fotografen

Finns det något kloster i närheten av Kristianstad då där nunnor håller till, eller var det en möhippa?

2009-08-08 @ 00:14:11
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0