yeas!

gladgladglad. för än gång skull känns det som vi tar tag i någonting
vill inte nämna vad ifall det inte bli av men det kommer bli helt fantastiskt bra!

förresten, jag fick en snäll kommentar av min syslöjdsfröken idag:
"mycket bra amanda, jag är väldigt imponerad. Du har arbetat bra och mycket självständigt"
för er som inte känner mig eller vår syslöjdsfröken, jag är dålig på att sy, läraren är dålig på att berömma.

dagen fortsatte med ett par lektioner och efter skolan följde jag med josefin hem.
jag säger bara: we have big plans! right josefin?


tyskland, hösten 2008

Kommentarer
Postat av: Josefinus

yesyes! I feel good (:

2009-01-26 @ 21:12:23
Postat av: josefinus

yesyes! I feel so good about this (:

2009-01-26 @ 21:13:38
URL: http://josefinrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0