skolaskolaskola

jag är redan trött på skolan, kul att veta vad man har framför sig ända till v.20
men jag har bestämmt mig för att bli en sådan person som tar dagen som den kommer (y)

iaf, igår var jag på öppet hus på linnéskolan i hässleholm.
den verkade helt okej, men dock inte så bra i jämnförelse med hts.
*hoppas innerligt jag kommer in på teknik, gud svik mig inte*
 
jag ska nog ha SP programmet på linné som andrahandsval ...



efter besöket på linné åkte jag och mamma till min moster och kusin.
vi tog med oss mat från m.donalds, något som inte händer så ofta annars, kan ju vara gott ibland
där stannade vi till lite över 10 när jag sedan insisterade på hemfärd eftersom jag var sjukligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0