ons & tors

onsdag: absolut den värsta dagen i skolan, vårt schema är kasst.
efter skolan gick jag hem och bara slappade.
när josefin smsade och frågade om jag ville hänga med ut en runda blev jag därför mycket lycklig.
behövde ta tag i mitt liv.
vi gick en lagom runda och var nästan hemma till top model.

torsdag: gjorde studiebesök på tekniskan i hässleholm idag, naturvetenskapsprogramet.
det var helt okej, men jag tror jag är säker på att jag ska välja teknik form & design nu.
natur får bli andrahandsval.
hade några lektioner och hade sedan följe hem med joel.
eftermiddagen har tillbringats med stänga ögon, jag har alltså sovit.
skamligt amanda. nu får du göra klart matten!

(btw, min mobil är avstängd ... igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0