kallt

trots att vädret idag inte är lika kallt som det har varit för några dagar sedan, tycker jag det är väldans ruggigt ute.
(det kan bero på att mamma hat tvättat min tjocka vinterjacka så jag fick använda min skinnjacka när jag skulle till skolan imorse)

iaf, efter att jag, hanna och josefin bestämmt oss för att dra hem var för sig, så drog jag helt enkelt hem till mig själv.
vid matbordet väntade mamma och vi hade en liten pratstund.
jag bestämmde mig för att baka en sockerkake till oss, eftersom mamma ville ha den till fikat som mormor kommer på. om 25  min bör den vara klar.

jag satte mig precis för att ta tag i läxan som jag aldrig orkade göra igår, det är en julberättelse på engelska som ska vara inne imorgon. jag skriver om en hemsk jul eftersom jag kom på att min egen skulle bli alldeles för ointressant att läsa.

kvällen är förtillfället ganska oplanerad.. men jag kommer säkert på något.
hugs!


jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0