dagen:


dagens

onsdagar är den värsta dagen, speciellt när man känner sig krasslig.
i skolan har vi bara skitämnen dessutom.
idag gick vi igenom häftena till nationella proven, årets ämne är "nattliv".
svårt, men det passar sig för ungdomar.

efter skolan följde jag med mamma och gammelmormor och handlade.
jag hade nämligen bestämmt mig för att göra ännu en hemkunskapsläxa, citronbiffar.
dessväre blev inte mina så sura,  mer beska.
nu är den iaf gjord.

har velat gå och sova hela eftermiddagen men jag har haft för mycket att stå i så jag har inte kunnat.
snart är jag klar med det viktigaste, så jag hade tänkt ta mig en liten tupplur.
undrar om jag har feber? måste kolla det också.
godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0