torsdag

när veckan har gått så långt som till torsdag känns det inte som det är många dagar kvar tills det är helg, och dessutom tycker jag aldrig fredagar i skolan är speciellt ansträngande. det känns skönt

*andra saker som känns skönt är att jag & joel nu gjort vårt svenska muntliga nationella prov, eller en av de största delarna åtminstone, vi måste ju fortfarande vara med och diskutera.
*sedan har jag gjort matteprovet idag, så nu tar vi nya tag i ett nytt kapitel, och trots att det förmodligen inte gick så bra på provet känns det skönt att ha det avklarat, så man kan stryka ett prov från "provlistan".
* jag fick också ut mitt so prov på buddismen idag, och jag blev mäkta nöjd! 63/63, och helt ärligt förstår jag inte hur jag har kunnat lyckas med det, men det känns bra iallafall.

efter skolan följe jag och nilla med frida hem som vi hade bestämmt sedan igår. och gud vad mysigt vi har det tillsammans flickor! idag bevisade vi att vi verkligen kan prata om allt med varandra!
vi åt och snackade en massa.
vid 7 tog jag bussen hem och möttes av tacos!
nu ska jag plugga på tyskaglosorna vi har till imorgon som jag ännu inte kollar på. hoppas dem är lätta!
godkväll mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0