sovmorgon

nej, det hade jag egentligen inte, men jag tog mig det.
skulle gått upp klockan 7 men jag pallrade mig inte upp förrän fem i 8.
det är vid sådana tillfällen paniken tar över, men superwoman som man är klarade man av att fixa sig någerlunda på 15 minuter.

   jag känner mig kreativ idag! pigg, glad och utvilad. jag har lagt in lite ny musik på min mobil och hade tänkt gå ut och gå och lyssna igenom alla. får försöka knipa ihop munnen så inte någon falsk ton slinker ut.

jag önskar att jag kunde sjunga
jag önskar att jag var rik
jag önskar att jag kunde flyga
jag önskar att jag hade mindre läxa
jag önskar att jag hade lov alltid
jag önskar att jag inte var så självisk

aja, nu ska jag läsa igenom so'n som vi har prov om till på torsdag
jag ska även intresera mig lite i nyhetsvärlden för att se om något intressant har hänt
kvällens planer är än sålänge suddiga, kanske ska träna aerobic? återkommer om det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0