skolstart & spruta

imorse var det dags för de gamla vanorna igen, upp klockan halv 7 för att hinna duscha. uschusch vad trött jag var då, gick runt som ett spöke.

skolan är åtminstone jätte slapp på måndagar vilket var bra eftersom jag behövde en mjukstart.
idrott, slöjd, matte, tyska
vi fick en ledaruppgift på idrotten som jag tror kommer bli riktigt rolig, vi ska planera en hel lektion för melanstadieeleverna själva.

när skoldagen var slut fick jag skynda på lite extra för mamma satt här hemma och väntade på mig, hon och jag skulle nämligen till vårdcentralen för att ta en varsin spruta.
jag tog min sista spruta mot livmoderhalscancer och hon för hepatit.
måste bara beklaga mig lite, det gjorde verkligen jätteont idag, och jag är ingen person som är känslig alls för sprutor. Hela armen stelnade till och det sprängde i den, och sen hade hon i sprutan jätte länge!
aja, nu är det avklarat och jag är glad att jag har fått sprutorna!

ikväll hade jag egentligen tänkt följa med till svedala och sen till ranarp på en liten tripp, men eftersom det inte fanns plats i bilen erbjöd jag mig att stanna hemma. Därför ska jag istället passa min syster ... får se hur det kommer gå.



nu ska jag kolla på top model och beklaga mig över min arm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0