sådär ja

nu så, har ägnat lite tid åt att fixa med bloggen, och jag tycker resultatet blev bra.
ikväll skulle jag egentligen tränat, men jag kom på att det inte var någon träning pga sportlovet.
så jag följde dagens rutiner och tog det riktigt lugnt istället.

när jag vaknade upp idag, vid 11, hade josefin redan gått upp och satt sig vid datorn.
vi åt lite, slappade och kollade ännu en gång på morgan pålsson, josefin somnade igår.
sen åt vi lite till och jag började plötsligt tänka på låten ma ya hi, som jag därför började sjunga. 
det hela resulterade i ett härligt skrattanfall då vi försökte komma på texten till låten.
vid 5 traskade jag hemåt.
josefin, du går inte att beskriva med ord! 

nu är klockan snart 12 och tanken om att gå och lägga mig har många gånger uppkommit.
det har dock aldrig blivit av eftersom jag inte orkar gå upp för trappan.
dessutom håller jag en annan trött jänta sällskap

angående morgondagen .....?
josefin, ska vi inte dra upp till sportlovsfotbollen?


ännu en bild från tåget till helsingborg

Kommentarer
Postat av: josefin

jag tycker vi tar en tur in till hässleholm i alla fall sen kan vi ju titta på fotboll sen kanske?!

ma ya HO

2009-02-18 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0