nationella & sömn

jag har varit helt slut hela veckan så efter en lång dag i skolan gick jag hem och la mig i soffan.
sov i minst två timmar. göttans!

förresten, imorse hade vi nationella, jag kan inte uttala mig om hur det gick för jag har absolut ingen aning.
valde att skriva en novell och det ska tydligen vara svårt, så det är inte säkert att jag fick till det. hoppas.

kvällen har bestått av ... mat?
har ätit köttfärslimpa, blåbär, kaka, och nu en munk. uuu, dåligt amanda.
förövrigt orsakar blåbären en blå rand på mina läppar, jag har försökt skrubba bort den men den vill inte försvinna.

nu ska jag återgå till att kolla på sanna bråding i "du är vad du äter"
cool tjej tycker jag. synd att hon har hamnat på fel bana i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0