i'm tired of being tired

först och främst vill jag säga att alla är sjuka! okej, inte alla men många.
det är tråkigt, det känns så tomt utan dem
jag är iallafall kry, hallelujah!

i skolan stod temadag på schemat, och inte vilken temadag som helst, alla hjärtans dag - tema
enligt mig är alla hjärtans dag en av de "högtider" som faktiskt är värd att fira
för visst blir man glad av den, hela tanken bakom dagen är så gullig

dagens aktiviter var:

  • självförsvar(vad nu det har med alla hjärtansdag att göra?) det var enligt mig ganska roligt, speciellt med tanke på att jag och josefin endast tänkte på om vi skulle gjort de gräppen på bjöket. jag och josefin var iallafall så duktiga att vi fick gå upp för grupper och visa våra dolda talanger. (jag fick vara offret som slängdes runt)


  • bakning av chokladhjärtan, nu kanske ni tycker detta låter gott, men nej det var det inte! dem blev dock väldigt snygga                                                                                                                                                         

  • medaljer, alla i klassen skulle skriva en varsin medalj om någon annan, på den skulle det stå positiva saker vilket vissa misslyckades med. Amanda: duktig, omtänksam, snäll, rolig
  • film, ja den var väl ... annorlunda
  • fyra personer i soffan, vårt lag förlorade
  • dikter, min blev jättedålig, och av någon anledning har vi alltid diktskrivning på våra temadagar
  • snöbollskastning, nej usch och fy vad kallt
  • tjej & killsnack, jag blev utmobbad alla killarna!

dagen har ändå varit helt okej! slapp iallafall
i'm going to miss you frida

eftermiddagen har gått åt till plugg och snack. jag blir så trött på mig själv
egentligen vill jag endast sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0