i like you a lotlot, think you're really hothot

varför faller snön ute? det ska ju vara sommar!
det är kallt och man måste ha tjocka kläder.
jag längtar ofantligt till sommaren.

besöket i hässleholm blev otroligt lyckat, och vi spenderade några timmar sittandes på "nyfiket".
undrar hur många som hörde vårt samtalsämne?
jag kom i alla fall hem, två armband rikare, och jag gillar dem (trots att visa andra inte gör det)
jag och nilla käkade pizza och sedan traskade vi hemåt till josefin för en omgång settlers.
jag vann! ohyeaa

vid 9 var det dags för sportlovsfotbollen ... känner inte att jag har något att nämna angående den.
jag är inte fotbolls intresserad men jag gillar att kolla på det ändå, eller kan det bero på sällskapet?
tittade precis på ett avsnitt av "sex and the city" och nu ska jag gå upp och kolla på "lost".
lägga mig i sängen och värma mina tår!
nattinatti! ♥


dagens

Kommentarer
Postat av: josefin

asså amanda, jag gillar intE bilderna :O

<3

2009-02-19 @ 11:20:37
Postat av: annie

vilken sportlovscup va de ? för vi spelade in cup men de va nog int den ;p

2009-02-19 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0