helgens aktiviteter

är dålig med uppdateringar på helger, det beror på att dem alltid är helt proppfull med roliga saker.
så här såg denna helgens schema ut:

fredag: efter skolan gick jag, frida, hanna & josefin hem till josefin. vi fikade med banan & choklad. muuums!
               j, f och jag blev inspirerade av hanna och hennes syster som skulle på bio, så vi bestämde oss också för att
               kolla bio. det blev en massa stress! I taket lyser stjärnorna var hur bra som helst. massa tårar.

lördag: jag och hanna tillbringade dagen i hässleholm med en del ärende.
              på kvällen drog ett litet gäng till pontus som ordnat fest. det var verkligen superskoj. bålet var ett stort +.
              tack pontus, hanna, frida, robin, josefin, alexander & jonatan
             
jag och frida drog hem till mig vid ungefär 4 och somnade något senare.



söndag: jag och frida hade bestämt att vi skulle kolla handboll med p, j & a. så vi fick dra oss upp och kolla på p93.
                dessvärre gick det inte så bra för dem, så dem slutar 2 i serien.
                kvällen spenderades i sängen.



underbara helg jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0